Dec 13, 2010

Aku suka budak laki comel

Hehe tajuk ni bukan bermaksud aku gatal ye. Ni nak menyatakan betapa aku suka, geram dan suka sangat tengok budak laki....yang comel-comel. Atau dengan lebih jelas lagi, budak-budak kecik ala-ala baby yang sangat kiut miut, Sungguh tak tahan rasanya. Haha :D

Baru siang tadi aku cuci mata tengok budak dalam umur nak dekat 2 tahun kot. Comel, muka innocent, kiut, miut, putih, rambut perang, comel lote lah senang kata. Ohhhh...I can't take my eyes of you...Please..Please help me!!Sampai aku nak makan tadi pon tak boleh nak fokus daaa. Haha memang tak dapat dinafikan bila tengok budak comel gitu cair meleleh hati aku. Sukanya! Lagi best dari tengok laki hensem. Tak gitu??haha~

Tapi sayangnya aku tak sempat nak merakamkan kenangan indah aku bertemu dengannya. Akhirnya aku berlalu pergi meninggalkannya. Aku harap kita akan bertemu lagi dimasa akan datang.

Hehe. Indah sungguh ciptaan Allah ini. Suka.Suka!! Alhamdulillah~

Budak comel gini mengingatkan aku kepada baby Mason. Baby dalam cerita Baby & Me. Cute gilaaaa. hihi~

Thanks Mr. Google


Sekian,

No comments: