Feb 19, 2011

Award Follower Sejuk Beku



1. Ucapan Anda

 Terima kasih banyak MiszMaryaNe kerana telah mengewardkan MERAH dengan award ni. Dan minta maaf juga kerana tanpa sengaja telah menjadikan award ini pekasam dalam laptop ni setelah sekian lama. Serius sorry! Hehe J

2. Berikan 4 ciri wanita/lelaki idaman untuk dijadikan isteri/suami.

-          Ilmu agamanya mantap boleh bimbing aku dunia dan akhirat.
-          Tidak merokok dan kalau boleh aku nak dia allergik pada asap rokok (ada ke? Haha)
-          Penyayang supaya dia sayang aku lebih la. Haha.
-          Penyabar, aku tak suka orang yang marah tak tentu pasal. Sebab aku yakin, kalau orang yang penyabar kehidupannya lebih aman. Kan, kan.


3. Berikan 1 tips untuk mengekalkan hubungan dengan pasangan.

 Erm erm aku rasa paling penting kejujuran, kepercayaan dan tolak ansur. Ehh terbagi tiga plak. Ni kira satu lah, satu pakej lengkap. Hehe.

4. Pernah anda terjumpa doa pendekat jodoh dan putus cinta

Pernah rasanya, tak pun buat doa sendirilah. Haha.

5. Letakkan 10 link pilihan anda dan bagitahu mereka telah memenangi award ini.

Ni award dah lama, mesti da agak basi kan. Mesti dah ramai yang dah dapat. Jadi aku batalkan lah soalan ni ye ( ok sebenarnya aku malas ).


3 comments:

Unknown said...

ciri lelaki idaman dah terkeluar senarai dah.. :)

MERAH said...

hehehehe.nasib le tuuu :P

z.u.n.a.i.d.a said...

wah merah dh ada peminat tu siap memenuhi list lagi..hehehehehe